Polityka zwrotów
-
Prawo odstąpienia od umowy
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. -
Sposób odstąpienia od umowy
Konsument może odstąpić od umowy poprzez złożenie Pośrednikowi jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@zorvia.pl Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem: [Formularz zwrotu]. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zgodnie z naszą polityką zwrotów, konsument, który chce dokonać zwrotu produktu, zobowiązany jest do odesłania go na własny koszt do miejsca, z którego został wysłany, czyli do magazynu dostawcy znajdującego się w Chinach. -
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Pośrednik przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. -
Zwrot płatności
Pośrednik zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru do Konsumenta, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru przez Sprzedawcę. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. -
Koszty zwrotu
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Pośrednik nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych dodatkowych kosztów. -
Obowiązki Konsumenta
Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. -
Odpowiedzialność Konsumenta za zmniejszenie wartości Towaru
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. -
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
-
-
w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
dotyczących Towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
dotyczących Towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia;
- dotyczących nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-